De är det jag gillar

Nu ska här ut och festas! Idag har jag inte hunnit med internet alls.
Jag har helt enkelt haft fullt upp med att göra mig vacker, shoppa, prova nagelack och gå på konsultation angående restylane!
Usch vad utseendefixerad jag låter, kanske jag är det också?

Vi lever ju ändå i ett samhälle där utseende är en viktig del av människor vardag.
Inget fel med det, bara man har vett och råd att värna om sig själv både in och utvändigt så borde man klara sig fint.
Sen skadar det ju inte att känna en eller annan: makeupartist, frisör, plastikkirurg, sjuksköterska som utför botox samt restylane behandlingar, taxichaufför med tillgång till limmo, bartender på stadens inneställe samt personlig tränare på Friskis och Svettis..

Nu ska jag festa!

Hej hopp Gummisnopp! (fast min gummisnopp får vänta tills jag kommer hem, vågar inte ha med honom ut.. Han är en sån brudmagnet!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0