Realdoll



När jag hittade denna sidan vände min syn på leksaker! Hur kul är det inte att skräddarsy sin egen docka? Jag hade velat klicka hem en på stört!
Eller varför inte två? Så dom kan hålla varandra sällskap då jag är ute och gör annat?

Jag skulle sitta med mina dockor och druckit te, kollat på film.. jag skulle tagit med dom på fest och minglat tillsammans med mina realdolls. Vi skulle gjort allt tillsammans.. jag och mina dockor..


Min docka skulle se ut som en ung Jenna Jameson, utan tvekan!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har gått en dokumentär om män som köpt sådana där dockor, vissa av dom tog t.o.m med sig dockan på restaurang och behandlade dom som en levande människa =)

2008-10-06 @ 18:55:09
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0