Spräck mig!

Hur kommer det sig att killar (många..) vill testa att stoppa in den i tvåan?
I och för sig kan jag förstå dom, killar kan på vissa plan vara lite som söta små barn, och barn älskar ju att stoppa saker i alla hål dom hittar.. (ta det inte på fel sätt, jag pratar om näsor och öron mm nu.. när det gäller barnbiten).

I vilket fall så tänker jag som så.. om det nu är så spännande att stoppa in den i rumpan.. varför har så många killar något emot bögsex då?
"Jag blir äcklad när jag tänker på hur dom gör det".. jaha.. men du ska få fri tillgång till rövsex utan att det är äckligt?

Jag är bara nyfiken.. Hur funkar det? Tankegångarna alltså? Det andra har jag full insyn i.. Moahaha ;)

Kommentarer
Postat av: Gratiswebcam.se

Det handlar nog om porrskador tyvärr. Eller att man helt enkelt vill se om tjejen är villig att släppa till. Har nog inget med bögsex att göra. En röv på en tjej är inte samma som på en kille. ;)



Mvh Peter och Anita.

2009-01-30 @ 00:19:10
URL: http://www.gratiswebcam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0